fredag 1 augusti 2008

Hej hej:)
Jaha då va första veckan efter semestern gjord:)
Måste säga att man inte är i topp form, känns att man inte jobbat på ett bra tag:) men man ska väl snart komma igång:)

I veckan har jag alltså bara jobbat och sovit så spännande har jag haft de:)

Igår hittade man en död man här i bure älven:( jätte hemskt=(=( Man tror ju inte de ska hända så nära en själv:(

Igår var de världens åskväder:( blixtrarna lyste upp hela bure och hela sovrummet, sen small de och bullrade som aldrig förr:( Va riktigt läskigt=( jag hatar ju åskan, Livrädd:( Menäven jag överlevde natten:)

Ikväll vet jag inte vad som händer än men vill verkligen hitta på nå för hela nästa helg jobbar jag=/

Imorrn är de i alla fall triaden här i bure, en av deras eller kanske till och med den största folkfesten i bure:) De ser jag fram emot:)

Träffa massa folk dricka gott och äta gott=) kan aldrig misslyckas:)

Fick öven mina 2 supernintendo dosor som jag vunnit på tradera idag:):) så kan tänkas att de blir ett eller annat super mario spel ikväll=)=)=) hihi:)

Måste även säga stort grattis till Louise och Johannes som har fått en liten flicka:):):) Hon va hur fin som hellst:):)

Nej dax att hoppa in i duschen och börja styra upp nå för ikväll:):)

Ha en trevlig fredag:):)

Puss och Kraam /Shooo:)

Inga kommentarer: