fredag 29 augusti 2008

Uggs, uggs och mera uggs:):)

Friday:)

Klev upp klockan 9 i morse med, trött som en slip, släpade jag mig ut på ännu en morgon promenad:) Skönt som rackarns:) Sen ringde jag Lina och hörde om hon och hennes son William (världens goaste lillkille) Ville hänga me mg till pappa och hans tjej och sitta och surra:) Och de ville hon:) Så hon kom och plockade upp mig sen bar de av:)

Väl där satt vi mest och skrattade och daltade me william:) Hann även me att dricka 1 eller 5 koppar kaffe:) gott gott:)

Har kommit hem för bara en stund sen, har dock inte hunnit göra mke, gjorde en tonfisk/pasta/ägg/lök/grönsakssallad:) Smakade lika bra som de låter:)
Sen har jag suttit och letat uggboots:) Hittade 2 par men ena va slut så de blev bara ett par, men men bättre än inget:)

Nån som vet nån bra sida me billiga uggs i olika färger?:):)

Ikväll blir de bara att ta de lugnt, ska förs packa ner saker i förrådet sen blir de soffan:) Ska upp och jobba 7:54-13.30 imorrn så bäst att vara lite människa:)

Nej nu ska jag kolla om jag hittar mer uggs:):)

Pusssss och kraaam /Shooo:)

2 kommentarer:

Sussie sa...

dt finns tyvärr inga billiga uggs.. inte om m ska vara äkta allafall..men kolla på www.asos.se där finns äkta :)

Sussie sa...

men men men ska i flytta till större? visst hade ni redan en 3a? =)