tisdag 12 augusti 2008

God dagens!
Tisdag tisdag, de innebär tjejfest i bjuris ikväll med sara, sussen och Kim:)
Vi ska bada badtunna dricka öl och bara ha de mysigt:):):)

Gårdagen va lugn, blev att åka in till stan en sväng sen se filmen the ringer:) Var sjukt rolig:) kan verkligen rekommendera den:)

Idag på dan ska jag nog bara ta de lugnt peppa igång inför kvällen:)
Sen imorrn blir de att jobba kväll, sofia ville byta så jag slipper fredag kväll:) Ganska skööööönt:):)

Min lilla gumma Johanna va inte glad igår:( hon hade färgat håret och va inte nöjd me resultatet:( men jag tycker i alla fall att hon blev jätte fin:)

Vet nån om de är nå lantärnan på torsdag?=) är som sugen att fara dit nu när man blev ledig på fredag=) ska peppa Johanna och se om ja får me mig henne:):)

Nej nu ska ja hoppa in i duschen fast först ska jag nog städa lite så jag får upp värmen:):)

Puss och kraam/Shooo:)

Inga kommentarer: