onsdag 20 augusti 2008

Wiiii:):):)

Hej hopp alla glada:):)

Igår bestämde jag mig för att vara jätte duktig, och med dannes hjälp bära upp allt från förrådet och gå igenom de:) Kasta de som ska kastas, sälja de som ska säljas och spara de som ska sparas:)

Blev i alla fall en överfull sopsäck me skräp, sen lite småttoch gått som jag ska sälja iväg, sen fyndade jag en hel del me:) Som till exempel hittade jag min rosa mjukishund, som jag fick när jag va 1 år och har sovit me sen dess (tills nått år sen då jag svek han) fast han va inte så hel så jag måste ta och sy till han lite:):)

Men de bästa fyndet va ett bra super sköna och fina gröna njukisbyxor från bikbok:) Har alltså letat dom i sinne sin förra sommaren, och jag har varit helt förtvivlad för att dom har varit borta, men nu äntligen har dom kommit till rätta:):):)
Och de bästa av allt är ju, som jag skrev i tidigare inlägg att jag va i desperat behov av en fin och skön mjukisdress:) Och dom här fina älskade gröna byxorna hör ju till en super fin och mysig dress:) Så tror ni jag blev glad?:) OJAAAAA!!!!:):)

Sen kunde ju faktiskt inte den här dagen börja bättre (den kunde ju ha börjat senare, kl 7.50 är ingen bra tid att vakna när man är ledig) men i alla fall så har jag nu fått en jätte söt ch fin lägenhet:) och de bästa av allt är att den ligger i huset ovanför där jag bor nu så snacka lätt och smidigt de blir när jag ska flytta:):):) Men som jag är så vill jag ju börja flytta nuuuuuuuu:) Men de bli inte förän 1/10 jag får den=/
ska försöka få smyg börja tidigare:)

Nej nu måste jag ta och fira med att äta korv me bröd:) sen är de dax att packa lite till, lägga ut annons på de som ska säljas och städa lite grann:) Ska även försöka hinna träffa cecilia idag, så me andra ord är de full fart:) Ska lägga upp bilder sen på min fina gröna dress:):):) kanske även en bild på Ruffs (den rosa slitna mjukishunden)

Pusss och kraaam/Shooo:)

Inga kommentarer: