måndag 13 oktober 2008

3 Dagar:)

Helgen har varit bra fst jag har söndag idag men men, sånt som verkar hända verje måndag nu för tiden:)

Men de med nån öl på kalles (min och fridas plan på lördag kväll) slutade ju me ganska många öl:) haha men kul va de och de är ju de viktigaste:)

De är ialla fall bara 3 dagar kvar tills jag fyller år:):):) Tänkte för er som missat att jag snart blir ett år äldre:) haha

Jobbar ikväll, sen fick jag ett extra pass imorrn så imorrn efter jobbet ska jag försöka städa och baka:) för onsdag är de jobb me, sen torsdag är ju dagen me stort D:) hihi

Nej nu ska jag springa ut me dom små sen göra mig klar för jobb:)

Puss och kraam /Shooo:)

Ps: sandra de va skoj att träffa dig:) Känns som vi pratar och träffas alldelens för lite:/ Och johanna kul att ha dig hemma:):) Hoppas du stannar till helgen:) Då är de ju PARTY PARTY:):):)
ds.

Inga kommentarer: