måndag 6 oktober 2008

Myyyyys:):)

Snart är de dax att fara och jobba, känner mig mycke piggare idag hade lite feber i morse men de är bra nu:):) Efter jobbet ska jag (om de inte är skiiiiit dåligt bajs väder) fara till frida och sova över där så vi har hela dagen imorrn att mysa:)

Vi ska bland annat se en film me lindsay logan, men kommer dock inte ihåg vad den heter, sen ska vi äta masssssssssor me bandspagetti och gräddsås och ketchup:) Sen ska vi fara och fixa en födelsedags present och även titta på möbler på nått ställe och så hoppas jag vi kan fara på kupan och myrornas och förhoppningsvis ska jag kunna fynda lite:)

Pratade nyss me frida och hon skulle vara duktig och städa så hundarna inte skulle äta damm:) Igår när vi va där så hittade lotte hårda spagetti bitar som han mumsade på, men ikväll får han klara sig utan:)

Vi ska nog även smutta på nån liten folköl till vårat tjejsnack ikväll:) hihi

Nej nu ska jag ta och spackla mig och sen få i mig nå mat innan de är dax att fara och vara trevlig:)

Ha en trevlig kväll:)

Puss och kram på er!:)

Inga kommentarer: