torsdag 2 oktober 2008

Duktiga jag:)

F*n va duktig jag är:) Har nu städat toan, båda sovrummen, klädkammare och vardagsrummet i gamla lägenheten:) Helt själv:) Ganska bra frida (klappar mig själv på axeln) Så nu är de bara köket och hallen kvar som danne får ta ikväll:)

Snart kommer min far och hans marie hit:) Dom ska hämta en dvd med högtalare och grejer som dom ska få ta, då dvd:n va för stor för min hylla där den skulle stå:/ Så istället fick jag inhandla världens minsta dvd typ:) hah hur liten och söt som hellst:):) Känns grymt skönt att ha gjort bort städningen:) Nu får jag njuta av mina lediga dagar (ledig till söndag eftermiddag kl 15.30) :):)

Ikväll ska jag till mamma och fira min syster som fyller år på söndag men jag ska passa på att fira henne idag då jag lix ska jobba då, får se om d blir stt äta middag där me eller hur jag ska göra:)
Ska i alla fall bli super skoj att träffa Ukki och Mummu (mormor och morfar på finska) har inte träffat dom på länge:/ Dom är ju faktiskt världens sötaste små varelser:):) Slänger in en bild på dom i nästa inlägg:)

Nej nu ska jag lägga bort datorn och gå ner i förrådet och leta efter en väst (bild kommer när jag hittar den) sen ska jag prata me pappi:) Va länge sen jag träffade han och marie me! Jag har ju som sagt bara jobbat och inte hunnit me så mke mer så nu får jag ta igen de:):)

Hörs sen=)

Puss och kraaam /Shooo:)

Inga kommentarer: