fredag 31 oktober 2008

Lite uppdatering:)

http://www.youtube.com/watch?v=fLlfscgXEGg&feature=related

Älskar den låter:):)

Då ska vi se, igår så va jag och J och drack kaffe hos hans mamma:) Roligt att träffa henne va sviiin länge sen=( Så de va skoj=) men blev lite mke kaffe för min del (som vanligt) men är de gott kaffe så slinker de gärna ner en eller 2 koppar extra (läs:för mke) sen efter de for vi ialla fall på myrornas och på jacks och handlade lite inredningsgrejer till j och jag hittade även lite me (för ovanligheténs skull) sen blev de att fara och dumpa sakerna och hundarna för att promenera in till stan och träffa en övervänt frida:) Haha

Vi gick i alla fall runt tvärt den for vi och satte oss på Waynes där jag försökte få me henne på H&M men de gick dåligt då hon ska spara pengarna till tahi:) Så jag ska väl egentligen säga tack frida för jag sparade nog massa pengar på att inte gå dit:)

Efter de blev de att köpa me en pasta från pompei, sen fara till J och äta sen kom jens,andre och foppa förbi och drack bärs innan grabbarna sedan skulle bege sig på hockyn:)
Jag och frida va då duktiga och lekte inredare i J:s lägenhet, och faaaan va fint de blev:) Tror han blev riktigt nöjd:) Jag blev då de:) Så vill ni anlita mig för hminredning så ring:) haha

Sen drack vi vin i alla fall och spela wii och pratade i massor och de va behövligt:) Vi behövde en ensam kväll utan grabbar:)

Sen när dom kom tillbaka från matchen så for vi ner på olles för att fylla på me öl:) Sen blev de en sväng förbi old williams och ballen me:) Ballen hade nå live band som spela! Konstogt inte va man förväntar sig där men men dom hade säkert trevligt gamlen som satt där:)

Nu är jag hemma i Bure igen;) Där första snön har kommit:):):) Wiiiii:):)):
Ikväll blir de jobb, imorrn jobb till halv 8 sen ska jag på badhuset där alla mina burevänner kommer hålla till, och då ska jag kasta mig i bubbelpoolen:):):) Ganska bra efter jobbet göra tycker jag:)

Nej nu ska jag gå och handla bacon och spagetti, som btw är min nya last:) fridas förtjänst, så jag kan nu meddela att gräddsåsen verkar vara utbytt mot bacon och makaronerna mot spaggar:)

Fick för övrigt hem en hello kitty data mus:) skiiiiit söt:) Bild kommer sen:)

ha en underbar fredag:):):) Pussssssssssssss****

Inga kommentarer: