onsdag 22 oktober 2008

Go fika och go kaffe:)

Nu har jag kommit hem igen, men de va fan på gränsen att jag inte skulle få mig hem från Cecilia, blåste så fruktansvärt mycke asså! Stod typ still me cykeln:) haha

Var i alla fall jätte trevligt att träffa henne:) Blev bjuden på kaffe (typ de godaste jag drucik, måste anlita cecilia när jag ska ha kaffe haha) och go fika (även de super gottt) :):) Tack för de:)
Sen har jag busat me hennes ungar och sen passat på att myst som en tok med den sista valpen som nu kansk far imorrn=(

Fick nå fina bilder på han ska lägga upp dom sen:) Hur söt som helsst:):)

Nu blir de snart att käka pizza, sen ikväll vet jag inte tänkte fara till frida och mysa men hon skulle till hamn=/ men men en annan dag:)

Nej nu ska jag ringa och beställa mat:):)

puss och kraaam /Shooo:)

Inga kommentarer: