lördag 4 oktober 2008

Bakis Bakis Bakis!

Gårdagen var hur mysig som hellst:)
Va me Frida på stan och jag skulle shoppa men de slutade me ett linne, en klänning och en kjol! Jävligt lite för att vara jag som ska gå lös på stan:) Men men mer pengar till annat:)

Frida hängde me mig hem till Bureå efteråt, där vi började dricka vin och myste:):) Sen fick vi hämtning av pappa Gotthard:) For till stan där vi åt pizza och drack MYCKE mer! Haha
De får man sota för idag! Jag drack vin så därför jag mår som jag gör tror jag!:/

Vi gick ut på kalles där de va super mycke folk och de va suuuuuuper kul:):):) massa prat och dans och sång:):) Så tack alla sötnosar (speciellt Frida) för en super trvlig fredag kväll:):)

Idag har jag (förutom att vara bakis) varit in till stan och käkat på frasses och sen handlat mat:):) Ska ta och ta mig en återställare snart så jag är pigg och allert till badet:):) Nå kompisar har lånat badhuset i bure så vi ska basta dricka bada bubbla surra skratta och ha skoj:):)

Bilder från igår kommer sen, måste bara få dom av frida först:):)

Nej nu ska jag vila:)

Puss och kraam /Shooo:)

Inga kommentarer: