lördag 18 oktober 2008

lördag:) Grattis josse:):)

fick ett mess av johanna som undrade om jag dött:) Men jag lever har bara inte suttit vid datorn nå:(

En lítet uppdate då, börjar väl med min dag:):):) fick massa fina paket:):) Jag fick:
  • En öppen spis
  • grillbestick
  • pasta panna
  • pasta
  • sex and the city filmen
  • presentkort på H&M och gina
  • Bil stereo
  • Hub
  • Stegräknare
  • Blommor
  • Ljus
  • Quick grill

Massa fina saker som sagt:):) Och jag älskar min nya öppna spis såååååå mysig:):)

Igår va de i alla fall fest för hela slanten:) Vi va hos jocke massa folk och drack och hade de bra:) Sen blev de utgång på kalles:) Trevligt:)

Idag mår frida inte alls bra:/ och då ska jag till lägga att jag aldrig blir bakis! Men idag då är jag de, blev lite mke dricka igår, haha men så kan de gå:)

Idag har jag legat i sängen och sett vänner, och nu har jag även sprättat en kall, och kan meddela att den inte alls va så god:( men de blir bättre:) Kvällen planer är att fara till frida så ska jag och hon dricka nå vin och mysa:) Ska även peppa henne att vilja ut på kalles ikväll:) Så frida: PEPPA!!!!:):):)

Annars har de inte hänt så mke spännande, fest fest och mer fest:):)

Idag fyller Josse gumman år, GRATTIS!!!!:):) Hoppas du får en underbar kväll gumman:)

Nej Johanna nu orkar jag inte skriva nå mer, kraften är inte riktigt i ordning idag:) Skulle gadda mig idag men de blev inte=/ Synd:( men men den som väntar på nå gott:)

Nej men ni ha en trevlig kväll och heja på AIK nu:):):)

Puss och kraaaam/Shooo

Ps: saknar dig Johanna:/ kom heeeeeeem:):) ds.

Inga kommentarer: