onsdag 29 oktober 2008

trött, tröttare, tröttast!

Jag fattar inte vad de är me mig, jag som alltid brukar vara uppe me tuppen:) jag är såååå himla trött nu vill bara sova har ingen energi=/ Fattar ingenting=( men de blir säkert bättre:)

Idag jobbar jag 12-19.30:) Sönt pass:) Sen ska jag till stan och pussa på mina små söta älskade hundar:):):) Har inte träffat dom sen i måndags=( Så de ska bli kul:):) Sen ska jag få en födelsedagspresent i efterskott me:) Wii:)

Nej nu glömde jag va jag skulle skriva:) Nu måste jag göra mig klar:) Tappar orden hela tiden så jag lägger ner de här me att blogga för nu=) Haha

Just de imorrn får jag träffa frida:):):):):) Hon åker ju på fredag så :/;/ men vi hinner träffas imorrn alla fall känns skönt:):):)

Nj men ni puss och kram på er!

/Shooo:)

Inga kommentarer: