söndag 26 oktober 2008

Ryggont och allmänt segt!

Faaaaan så segt de har varit att jobba idag assåå! Tiden har typ bokstavligt talat stått still:/
Men nu äntligen va en kväll gjord, bara en kvar denna vecka, eller nej nu ljög jag 2 kvar=/ BUHU=/

Imorrn har jag då nästa kväll och innan jobbet ska jag fösöka hinna me hundarna till stan, städa, duscha och säkert massa annat me:) men de är imorgon och de är en annan dag!

Just nu vill jag bara till stan till frida gumman:) Saknar henne ju!!!
Och frida, hundarna saknar dig! Hihi

Måste bara säga att de är sååååå himla skönt att ha borta mina extentions, folk pratar aldrig om baksidorna me att ha så, tex: Kliar konstant, tappar en j*vla massa hår när dom ska bort (i alla fall om dom är limmade), man kan aldrig få håret riktigt rent=/ Och ja finns mer saker de vet jag men jag är trött i hjärnan (eller aa tom rummet där hjärnan ska vara) så vi struntar i de nu:)

Annars då? jaaa bra fråga, kommer jobba som en tok nu i veckan och heeeela helgen så inte alls spännande=/ men på onsdag kommer syster och ska sova här så då blir de mys hela torsdagen:) va länge sen jag hann träffa hon mer än typ bara en timme så de ska bli riktigt skoj=)

Nej nu ska jag ta och lägga mig i soffan och vila ryggen, som för övrigt har total haverera idag
=( fattar ingenting har så ont att de är svårt att andas osv. inge kul alls=/ vi får hoppas de går över:):) Inge kul att stå på jobbet hela dagar och vara trevlig och ha super ont så, men de blir nog bra lite vila är nog de som behövs:)

Oj va jag va skriv sugen:) kan bero på att jag inte har nån att prata av mig me:(

Aja sov gott sötnosar!:)

Puss och kraaam/Shooo:)

Inga kommentarer: