söndag 26 oktober 2008

Då ska vi se, gårdagen bestod ju som sagt av jobb mellan 9.30-16, sen efter de va jag och handlade till tacos (goooooooottttttt) sen kom Danne hit och jag bjöd på middag för att han skulle vara snäll och hjälpa mig me håret tack så mycke för hjälpen!:)

Ja håret tog då en timme eller tre! Ett tips: SÄTT ALDRIG IN EXTENTIONS ME SILIKON LIM!!!!!!!! fyyy faan vilket jobb att få bort de och jag kan lova att jag är inte klar än=/ Ont tar de me och de känns som om jag snart är flint=/ Så har jag snaggat mig nästa gång vi ses så är de för att jag gav upp slitandet och petandet och bara raka av skiten! Men de får vi hoppas inte blir så, tror inte jag klär att va flint?! hehe

Efter många timmar me håret så for vi på puben här i bure där dom hade en trubadur som spela, va jätte mysigt:):)
Sen blev de hem och äta sen sova:):)

Idag blir de att ta de ja väldigt lugnt, sen jobb halv 4 till 23:)

nej nu frukost! Magen skriker och är galen!

Puss och kraaam/Shooo:)

Inga kommentarer: