måndag 27 oktober 2008

Måndag, tomt:/

Snacka om tomt och tyst de är när man bor själv och inte har nått djur! Skulle nog aldrig klara mig assså! Hundarna har nu idag åkt till stan, dom ska vara hos J i veckan och i helgen då jag jobbar:) Så de blir sååå skönt för dom får vara där och busa me Katterna Hans (jockes katt) och Bosse (min katt) just de kanske har glömt säga att jag blivit me katt:) Hihi eller så har jag sagt de jag har ju minne som en guldfisk (fast de är en myt att dom har dåligt minne) men de uttrycket kommer alltid leva kvar tror jag, eller vad säger ni?=)

Så nu är de i alla fall lugna gatan här, tråkigt värre:/ men snart ska man ju i väg på jobbet så då blir de bra=) Har dock CP ont i ryggen idag me=/ faaan så tungt de kommer bli att jobba men men tur de inte är så många timmar i alla fall:)

Idag har jag inte gjort mke mer än att varit ute och gått 2 svängar, handlat lite, ätit lite, J har hämtat dom små, sett tv och gnällt över min rygg till allt och alla som jag pratat me:) så kan de vara:) Man måste ju få tycka lite synd om sig själv visst?:)

I veckan blir de bara jobb jobb och mera jobb:/ blir mke pengar=) Wiii:) Sen ska jag färga håret och så ska jag mysa me syster:) Skulle behöva hinna träffa frida innan hon far me men vette faaaan när de ska hinnas me=/ hon far till thai på fredag och blir borta i två hela veckor:/ Inte alls avis nej nej:) haha

Nej nu ska jag börja seg sminka mig så kanske jag blir klar i tid:) hahah
Just de blondinbella har börjat om att blogga igen så nu är man uppe i sitt vanliga 3 miljoners,måste läsa bloggar:) haha Och grattis till F.o som blivit mamma:) hoppas allt gick bra:)

Nej men ni ha en bra måndag;)

Puss och kraam/Shooo:)

Inga kommentarer: