torsdag 23 oktober 2008

Stan:)

Shooo!

Igår blev de wii spel och en eller två ** sen kom frida och myste med:):) Och wiiiade för sörsta gången:)
Så träningsvärken kommer snart:) Haha så vältränad är jag:) Mohahah

Nu sitter jag här vi datan och har tagit en paus från sminkandet:) Jag är en sån som målar lite mascara sen tar jag en paus sen målar jag lite till sen en till paus sen lite eyeliner (om jag ska ha de vill säga) osv osv:) ganska jobbig:) men jag tycker de är skönt då man inte behöver stressa utan kan ta de i sin egen lilla takt:)

Idag blir de tydligen att gå ner på stan en sväng:) Duktig som jag är så glömde jag mina present kort hemma så jag måste försöka fixa pengar så jag kan köpa min 2 par skor som jag spanat in men inte alls säkert dom finns kvar dock, men pengar är kul att ha alltid hittar man nått:):)

Ikväll vet jag inte om jag och mallan skulle käka och surra eller hur de blev?! Annars blir de nog mys me frida:) A vi får se helt enkelt:)

Nej nu ska jag fortsätta "spackla" mig:)

Ha en bra dag:)

Puss och kraam /Shooo

Inga kommentarer: