torsdag 2 oktober 2008

Promenad och kalas:)

Jag och Cecilia trotsade blåsten och gick ut på en riktigt skön höstpromenad:) Först tänkte jag inte följa med, men jag är glad att jag gjorde de:) Var super skönt:):)
Synd bara att de ska blåsa såååå himla mycke:/ Men de finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder:) Så bara man klädde sig var de riktigt skönt:)
Just kommit ut ur duschen, ska snart ta mig nått att äta sen göra mig klar för att fara på kalas:)
Vi ska fira min älskade syster (hon fyller inte förän på söndag, den 5/10) men jag ska passa på att ge henne mitt paket för jag jobbar ju söndag:/
Det är dock inte ett lika fint paket som på bilden nedan, men men de är ju innehållet hon vill åt:)












Snart får jag me paket:) Wiii;);)

Ruskigt söt tårta:) Vet att du skulle vilja ha en sån Lisa:):)




Jag är ju inte mycke av en tårtätare men en bit ska jag nog kunna få i mig:)

Ska bli riktigt gott me fika:):) Fötjänar de efter dagens slit i gamla lägenheten:):) Vad ska ni göra ikväll då?:)

Nej åter till tv:n:) Kanske ska nätshoppa lite?

Nej de ska jag hålla mig ifrån ska ju på stan me frida imorrn så:) Bäst att spara pengarna:):)

Pussss och kraam/Shooo:)

Inga kommentarer: