torsdag 2 oktober 2008

lite kul?!:)

1. Vad heter du? Frida Lovisa Helena Sundbom

2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Shooo:)

3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Dom jag fick:)

4. Vilket stjärntecken är du? Våg

5. Vilken årgång är du? -87

6. Vart bor du? Skellefteå, bureå.

7. Bott utomlands? Nope tyvärr:/ (snart kanske?)

8. Flyttat antal gånger? ca 9 gånger tror jag:)

9. Vart skulle du vilja bo? I miami:)

10. Vilken skolklass? Ingen alls:):)

11. Vad vill du bli när du blir äldre? Känd;)



UTSEENDE

1. Hur lång är du? 167 cm. va helt säker på 168 men ikke, jag krymper redan! *suck*

2. Hur mycket väger du? För mycke...

3. Hårfärg och frisyr? Långt mörkt just nu:) (imorrn kan de dock vara kort och blont)

4. Ögonfärg? Grå,blå,gröna?:)

5. Mest nöjd med? Ögonen:)

6. Minst nöjd med? Breda höfterna! + tjocka låren!

7. Skostorlek? 40

8. Glasögon? Nej

9. Har du några piercingar/tatueringar? Joooodå:):) Många av båda:)





FAVORITER.

1. Filmer? Dirty dancing:)

2. Låtar? Allätare, men gillar mys musik:)

3. Årstider? Sommar!! Ge mig mer värme:):)

4. Mat/dryck? Lasagne:) Bubbel vatten:)

5. Djur? Hundar:) Mina egna då så klart:)

6. Färg? Grått för tillfället

7. Parfym? Paris Hilton

8. Tv-program? Desperate Housewives

9. Ämne i skolan? Syslöjd

10. Sysselsättning? Blogg, shoppa, mysa:)



KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? En pälsväst eller en grå svart nyköpt höstkappa:)

2. Vad använder du just nu för skor? UGGS:)

3. Favoritfärg på kläder? Grått (nu är jag i en grå period)

4. Favoritmaterial på kläder? Allt som är skönt.

5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Mer snygga koftor och en ny vinterjacka. Nån som har tips?=)

6. Favoritaffärer? Gina och H&M

7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Lagom;)

8. Favoritmärke? Inget speciellt, har inte tillräckligt me pengar för dyra fina märken så:)

9. Vad har du för byxstorlek? 36?

10. Vad har du för tröjstorlek? 34-36



BLANDAT

1. Vad heter din morfar? Penti (finne)

2. Var har du i din:

a) Jackficka just nu? Tomt:)

b) Jobbväska just nu? Har ingen jobb väska.

c) Handväska eller liknande just nu? Börs, kalender, piercingsmycke?!, vantar & skräp!

3. Vad är du beroende av? Snus & godis:)

4. Vilket land kommer du i från? Sverige.

5. Vilken sorts lipsyl använder du? De där blå vita vanliga.

6. Vad tror du på? Bra fråga! Fick mig en tankeställare där!

7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen alls tror jag, jag är ju döpt och så är man kristen då?

8. Vad köpte du senast? Ett par gråa uggs och gråa strumpbyxor (se där bara grått)

9. Har du nåt husdjur? Jo 2 underbara hundar:)

10. Var bor du? I min lägenhet:)

Inga kommentarer: