fredag 3 oktober 2008

Dagens:

  • Gå ut på morgon promenad
  • Göra mig klar
  • Åka till stan
  • Shoppa i sinne!
  • Handla mat
  • Hem och duscha/byta kläder/fixa kvällslooken
  • Till stan igen för middag mys och allmänt j*vla trevligt:):)

Så ser min dagsplanering ut, vi får se vad av de jag kommer göra:) men shoppa och middag och mys kommer jag defenitivt göra:):)

Igår va jag ju på kalas hos mamma:) Va jätte roligt att träffa ukki och mummu:) Sen passade jag på att snåla middag me:) Är ju som ett måste när man far hem till mamma:)

Sen följde i alla fall syster me hem till mig och vi for och låna the bratz movie den va en riktig tjejefilm:) men den va faktiskt bra:) Hon sov i alla fall här va riktigt skönt me sällskap:)

Nej nu ska jag ta och börja agera:)

Pusss och kraam /Shooo:)

Inga kommentarer: