onsdag 8 oktober 2008

Söndag?....Nej Onsdag:)

Oj nu känns de som om jag inte har skrivit på hur länge som hellst, fast de bara va i förrgår kväll eller nå jag skrev:)

Har i alla fall varit hos Frida jag och hundarna har sovit där, och igår när jag kom dit gick vi ut på en 1,5 timmars lång prommis:) Va riktigt jobbigt=/ Högklackar och långpromenader= BIG NO NO!!! Ont som rackarns i fötterna idag=/

Efter promenaden for vi till frida och åt VÅRAN rätt nämligen pasta och gräddsås:) MUMS*
Sen for vi och hälsade på hos min pappa drack en kopp kaffe och hade de mys:)
Sen på kvällen kom Per och Jocke förbi, och vi snackade och såg tv typ:)

Sen va de tänkt att sova, men då Fridas grannar va ute i tapphuset och höll på hela natten och hundarna absolut va tvungna att skälla till varje gång så har jag inte fått många minuters sömn=/

Idag på dan har jag varit på stan:) Sen har jag handlat och sen ätit middag me Frida, Per och Jocke, blev köttfärs och makaroner och spagetti:):) Gott som faaaan!:):)

Nu är jag hemma igen och har just tänt nått ljus och ska tända en rökelse och se massor me tv och bara mysa pysa i min ensamhet:):)

Hoppas ni haft de bra:)

Puss och kraaam:) /Shooo:)

Inga kommentarer: