söndag 5 oktober 2008

Söndag, sammanfattning:)

Ok ska vi då försöka sammanfatta min sjuka söndag:)
Annat än att snyta mig och ha allmänt rinnande ögon och rinnande näsa och huvudvärk, blev min dag himla mysig ändå:)
Vid 2 tiden kom pappa och hämtade mig så jag skull få följa och fira min älskade lilla gumma (läs: syster) som fyllde år idag:) Där blev de tårt och bullätning i sinne och mycke prat och skratt:)
Efter de for jag till Frida i stan så jag skulle slippa ligga hemma själv och snörvla:)
Sen kom per och då gick vi in till stan för att äta en smaskig kebabtallrik på Dallas:) Var såååååå himla gott:) Inte min på bilden dock men jag kan lova att jag hade minst lika mke sås:):)

Genomblöta kom vi äntligen hem till Frida igen, där vi satte igång en av dom bästa filmerna jag nånsin sett nämligen Sex and the city the movie!:):) LOVE IT! Har du inte sett den än? Se den! Hett tips:) Sen blev de att kika på Miami ink och hål i väggen:)
Sen har vi bara myst:):)

Så Frida och Per, Tack för en super trevlig afton/kväll:):) Var såååå skönt att slippa vara själv:):) Hoppas ni har haft lika skoj som jag:)
Nej nu ska jag bädda ner mig i soffan och glo på CSI tills jag somnar:) Känner huvudet håller på att sprängas:/ Vill ju va pigg imorrn så jag kan jobba:):)

Puss och kraam och sov gott på er:) /Shooo:)

Inga kommentarer: