fredag 19 september 2008

Dagen to do!:)

God höst morgon alla glada och underbara människor:):)

Jag kan säga som så att man känner i kroppen att man gjort nå igår:) Haha typ träningsvärk överallt! Men de är skönt då känner man att de tagit på:)
Skavsår har jag också:/ Va inte så skönt att gå min morgon promenad idag:/ Blev inte lika högt tempo som jag hoppats på så jag får nog ta en till prommis senare:)

Dagen att göra:

*Gå ut och gå:)
*Fara til vetrinären me Lotte (kemisk kastrering)
*Handla lite små saker när man lix är i stan:)
*Flytta ner förrådet
*Panta (har huuuuuuur mke som hellst som ska pantas, kommer bli förmögen)
*Flytta dom sista småsakerna från lägenheten
*Borra upp hyllor
*Koppla in DVD:n och diverse elektronik:)
*Mysa me hundarna
*Fara förbi pappi och hämta dammsugare

Ja som sagt dagens lista är lång, och de lär tillkomma mer saker:) Tur jag är ledig hela helgen så kanske jag har en chans att hinna så mycke som jag vill:)

Nej nu ska jag göra mig klar snart är de stan som väntar:)

Hörs mer sen=)

Puss och kraam /Shooo:)

Inga kommentarer: