söndag 7 september 2008

Till en vän:)

Till........!

Om du läser detta så vill jag bara säga att:

Jag vill ringa dig, för jag vill inte vara ovän me dig! (eller ovän och ovän, inte ha de som de är nu i alla fall)
Men jag vet inte vad jag skulle säga, har skrivit massa mess men tagit bort dom lika fort, på nått sätt har jag hoppats att du skulle höra av dig, men jag har inte varit bättre själv så...

Jag önskar bara du kunde ha gett de en chans, jag vet att vi hade fått de att funka, och om vi inte hade de hade vi alltid kunnat lösa de på ett bra sätt, och de tror jag du vet me:)

Så de va riktigt synd, för de skulle verkligen vara nått jag skulle vilja prova, verkligen vara nått jag skulle behöva nu, komma bort från allt ett tag, starta på ny kula:)

Om du läser de här kan du väl tänka över de en gång till?:) Du vet att de skulle bara kunna vara temporärt om du skulle vilja de:) om du skulle känna att de inte funkar bra:)

Skulle du ändra dig så hör av dig! hör även av dig om du bara vill prata eller så:)

Jag hoppas du ser de här:)

Puss och kraam:)

Inga kommentarer: