söndag 14 september 2008

Den va den söndan!:)

Jahapp då va denna söndag slut!:) Så god Måndag:)

Blev inge film för vår del:/ Blev att titta på massa bilder och bara sitta och mobilnörda oss! för de kan jag lova vi gjorde!:) Haha alla satt me varsin mobil och messade! Snyggt!

Efter många om och men fick jag dom i säng, men då va de massa fnitter och syligt från sovrummet, men nu har dom tystat och dom sover som små änglar där inne:)

Själv sitter jag i mörkret och ser CSI har just tryckt i mig varma mackor! Smaskens:):):)

Blir nog att knoppa in väldigt snart:) Känner mig rätt tärd:/

Men men hoppas alla mina söta läsare (som jag fortfarande inte vet vilka ni är då ni ALDRIG kommenterar!!!! ganska tråkigt måste jag säga men men jag kan ju inte tvinga er då ni alla är såååååå anonyma)

Nej sleeep tight! Kastar in ett inlägg me bilder me så: Enjoy!

Puss och kraam /Shooo:)

Inga kommentarer: