söndag 28 september 2008

Söndag söndag söndag!:)

Igår jobbade jag mellan 9.30-16.00 va inte lite trött vill jag lova:) jag och mina arbetskompisar jäspade ikapp:)De smittade inte av sog så lite, dom där jäspisarna:)

Efter jobbet va de att fara järnet hem för att sedan bli upphämtad av marie:) Sen blev de att åka till stan och festa:) Var hur skoj som hellst att träffa Frida:):):) De måste göras om snart:)
Vi va på kalles va mke folk men dåligt drag (ingen som dansa eller så) sen for mina vänner så jag blev ensam kvar på kalles:/ For förbi på Olles i hopp om at hitta åt dom, men ikke:( Så då gick jag på old williams och lekte vakt:):) De va skoj=)

Sen for jag hem och sov:)

Rolig kväll förutom slutet:/ Förlåt......


Nej nu ska jag ta och luta mig tillbaka i soffan:) Ni fick ju en snabb update från gårdagen i alla fall:):) Då vet ni lite grann va jag sysslade me igår:):)

Ha en bra ångest söndag=) Själv ska jag iväg och jobba ikväll=(=( Inte pepp=/ Hatar jobba söndag kväll:/ Nån som vill byta?:)

Pussss och kraam /Shooo

Inga kommentarer: