onsdag 3 september 2008

Jag tänker kanske för mycke?

jassi:)
Här sitter man helt ensam och har just sett ännu en film fylld med romantik och happy ending...
Det är typ den tjugoelfte sån film jag sett senaste tiden, och jag kan meddela att man känner sig inte lite ensam, känns som de är jag mot heeeeeela världen.
Och här sitter man fast i bure (där jag för övrigt inte vill bo nå mer) man får sig ingenstans och är till 100% beroende av alla andra om man ska ta sig nånstans:/

Så min fråga (eller mina frågor) är hur många är de egentligen som sitter helt ensamma? Hur mpnga är de som aldrig (någonsin) hittar kärleken? Och vad krävs och vad ska man göra för att finna den "rätta" (om de nu finns nån sån?!)

Just nu (fast så är de väl för dom flesta när dom blivit singlar) känns de verkligen hopplöst allt som har me kärlek att göra, men jag tror mitt stora problem är att jag är såååå satans rädd att vara själv (fast jag tror jag skulle behöva de och må bra av de) är de många som tänker som jag? Kommer jag vara själv resten av mitt liv?
Kommer jag nånsin bli lycklig?

Nej nu känner jag att de bliv riktigt depp och djupt de här, men måste erkänna att de är ganska skönt att bara få skriva exakt vad man just sitter och tänker på, känns på nått sätt bättre då:)

Dagen har förövrigt bara handlat om jobb jobb och mera jobb (som vanligt) men men de blir pengar i alla fall:):)

Börjar få ont i halsen me=/ vill inte bli sjuk nu =/ ska ju snart få vara ledig en dag:) Får se till att sova ordentligt nu så kanske de går om:)

Imorrn ska jag i alla fall börja gå igenom alla mina miljoner kläder! WIII!!! (inte allt för pepp) men man kan ju kanske göra nå fynd:):)

Nej nu ska jag se 2 och en halv men och sen sova:):)

Hoppas ni haft en underbar dag/kväll:)

Puss och kraam /Shooo:)

Inga kommentarer: