fredag 12 september 2008

Fredag:)

God lördag:)

Igår va de jobb som valigt, jobbade mellan 12-19.30:)
Och igår va inte heller en rolig dag på jobbet=/ Mådde super illa heeeeeela passet, och ja kan lova att de kändes långt!:/

Men som tur va så gick de om sen under kvällen så de va tur:):)

Och då passade jag på att fara och övveraska min älskade mamma:):) Gissa om hon blev gla?=)
Dom hade fått de sååå himla mysigt i huset:):):) Ååå jag blev ännu mer sugen att flytta när jag va där:):):)

Så för att sammanfatta fredan så vart den till slut himla mysig:) Va sååå himla skoj att träffa mamma, hon är ju min bästa vän men vi har hunnit träffas allt för lite=( Vi har jobbat olika, sen har dom flytta och nu ska jag flytta så de är fullt upp=/ Men snart borde de lugna ner sig:):)

Ikväll är de jobb igen=/ Känner mig ganska less då jag inte hinner ha ett liv!:/ Men nästa vecka blir de bättre:) då får jag vara ledig heeeeela helgen:):) Sen får jag ju hem min bil på Tisdag wiiii:):):):):)

Nej frukost time känner jag:)

Puss och kram /Shooo

Inga kommentarer: