fredag 5 september 2008

HJÄLP!!!! FY FAAAAAAAAAAAN!!!!

Ok nu är de så att min mardröm (när de gäller spindlar och kryp)
Är att jag ska ha en spindel i bilen eller ännu värre en spindel på mig när jag sitter i bilen....och gissa vad?!
Jo när jag satt och åkte hem från stan efter att jag piercat min läpp :) så såg jag en tråd som ja frågade danne om de va en spindel tråd eller ett hårstrå, sen tittade jag på min axel.........................och där satt den...............tror aldrig jag har fått så mke panik någonsin som jag fick då!!!!! FYYYYYYYYYYYYYYYYFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!
men ja överlevde, eller ja jag sitter upprätt än så länge, men de va de jag hade mest panik över och nu har de hänt!


jaaa vad ska man säga jag hoppas alla spindel rädda (eller alla som är rädd för nått) slipper bemöta de på detta sätt!

Jag har iofs bearbetat bort sååååå mke av min spindel fobi, men fy faaan de här önskar jag inte ens min värsta fiende!

Ok ni kanske tycker jag är larvig och så, men är man verkligen och då menar jag VERKLIGEN rädd för nå då är de rent inte skoj asså!!!

URSCH!!! kommer inte kunna sova inatt=(

De som gör saken värre är att v aldrig hittade den "döda" spindeln=( tänk om den fortfarande lever?!

nej vi hörs sen!

Pusss

Inga kommentarer: