måndag 29 september 2008

The hottie and the nottie:)


hej hoppsansa:)
Igår jobbade jag ve en av dom segaste kvällarna tror jag=/ Var så trött och sen va de typ inga folk så man tittade bara på klockan hela tiden=/ Visst är de hemskt när de är så? en minut känns som en timme! Så tråkigt! Jag vill ha full fart när jag jobbar så tiden bara springer iväg, de är de bästa eller hur?:)

Efter jobbet igår såg jag "The hottie and the nottie" Den va faktiskt riktigt kul:) En riktig tjej film:) så är du tjej som gillar tjejfilmer/komedi se den:) Och eftersom jag är själv, så kan jag ju se vilka filmer jag vill och de är himla skönt:) Paris va inte alls så dålig som jag förväntat mig, house of wax gjorde hon bra sen så har jag bara sett skit filmer me henne så denna gång chockade hon nästan:)

För att tvärt återgå till lördagen så missade jag ju vad som i bilder verkar ha varit en rolig efterfest:/ Aja baja på mig! Men frida nästa gång då ska vi (läs: jag) inte vara förvirrade utan hålla ihop:) haha sen ska jag me på efterfest:) Till helgen kanske? Vad säger du?:)

Idag då, ska bara slappa kanska städa lite:) Sen förhoppningsvis kika förbi hos cecilia och mysa me valparna lite:) sen blir de jobb ikväll igen:/ men men de blir pengar man får se de så:) Sen hinner jag inte bränna lönen och de är ju också bra:) haha

Nej nu ska jag ge mig in i alla andras liv (läsa allas bloggar) men v hörs mera sen!

Puss och kraam:)

Inga kommentarer: