torsdag 11 september 2008

Heja AIK:)

Bilder på mina fina skor och halsduken finns redan upplagda i nått tidigare inlägg sussie:) Så titta där:)

Fick för övrigt veta av pappa nyss att jag köpt en bil:):) WIIIIII:)
Hade gett han ansvaret att hitta en och fixa allt:) Så de blir en liten vit skorv, som finns i Norsjö:)
Lite nervös är jag:) haha vet inte om jag kommer ihåg hur man kör bil:) men men får övningsköra me pappa dit:) Så de löser sig nog=)

Sen har jag fått veta att jag får nycklen till lägenheten nästa fredag=) men ska kolla om jag kan få den torsdag istället då jag är ledig torsdag till söndag=)

Så då blir de flytt:):) Wiii:)

Fick just höra att Aik krossade Löven me 4-2:) Mohahahhahaha LÖVEN SVIIIIIIN!!!
Tji fick dom!

Nej nu ska jag ta och titta på film:) Numb blir de :) En komedi me Matthew Perry:):) Hoppas den är bra:)

Nej men hej då!

Eller jag menar puss kraam /Shooo:)

1 kommentar:

Sussie sa...

det var min bror som fixade den =)