söndag 14 september 2008

Skoooooo:)

Jahapp idag mår man faktiskt mycke bättre men fortfarande inte helt bra=/ Har i alla fall jobbat idag, va nog de längsta passet ever!!! Trodde aldrig jag skulle få fara hem:( Men till slut ! Den som väntar på nå gott heter de ju=) och jag väntade vill jag lova!
Det gav ju även resultat:)

Min syster och hennes kompis sofia är och ska sova över=) Alltid trevligt me sällskap nu när man jämt är själv:)
Vi har gått igenom kläder och packat kläder och färgat hår och sett tv och ätit pasta och nu snart ska vi se film:) En riktigt riktigt mys söndag me andra ord:):)

De va jätte trevligt hos mamma igår, mysigt att slippa ligga hemma och ha ont i magen själv, man får ju som ingen sympati och passupp när man är ensam så:/ De va skoj=)

Idag har jag ju som sagt bara vakna sen jobb sen allt de andra jag nämnde:)

Imorrn går jag kväll så börjar 17:) Ganska skönt:) Ska nog förbi Cecilia på dan och sitta och surra me henne, bara för att få komma ut och göra nått trevligt:):)

Nej dax att slå igång en film och mysa lite till:):)

Hoppas eran dag varit bra i alla fall:)

Har för övrigt ingen söndags ångest idag?! Fattar ingenting! men men skönt är de:)

Nej puss och kram på er!

/Shooo:)

Inga kommentarer: