fredag 19 september 2008

Dagens did do:)

Hejsan!

Då kör vi dagens did do:

*Vetrinär besök me Lotte (han skrek massor stackarn)
*Handling på Rusta, Ö&B, Willys & ica Maxi
*Hämtat dammsugare hos pappi:) (hann även me en kopp kaffe och lite surr, som vanligt då man ska tvär åka förbi dom)
*Lasta in alla matvaror (inte de lättaste då jag har minst kyl & frys i världen!)
*Äta lunch (där vi 3 snåret, vaknade halv 9, va ganska hungrig)
*Hämtat 2 Umebor på bussstationen och fara me dom till Cecilia och kolla på valparna, sen sjussa tillbaka dom:)
*Bära packa flytta om & om & om igen! men nu är allt som ska till min lägenhet flyttat, allt i förr¨det förutom julsakerna, känns ruggit skönt, nu är de bara den roooooliga städningen att se fram emot!:) Jippie!
*Fixa massssssor i lägenheten, kan meddela att jag bara har en enda kartong här:) de är DVD:n och tv spel och såna saker allt annat är klart=) Även fått upp efterlängtade gardiner i vardagsrummet:):)

Nu ska jag fara och köpa en pizza, ta en kall öl och slänga mig i soffan och bara mysa:)

Hörs sen!


Puss och kraaam /Shooo:)

Inga kommentarer: