torsdag 25 september 2008

Soffpotatis:)



Ungefär så här känner jag mig nu efter kvällens jobb:) Som en riktig soffpotatis:) Datorn i knäet, godiset nära till hands och bubbel vatten och tända ljus på bordet:)

Har varit ett segt pass, lite folk, ont i ryggen, cola sugen och ständig huvudvärk=/ men annars har de gått bara bra:)

Satt och tvär kollade igenom alla bloggar jag följer och inser plötsligt att alla har ett liv, ingen hade uppdaterat sen jag for och jobba:/ är de bara jag som typ sitter och väntar på uppdateringar?=) haha Vilken loser jag är! Aja nån ska ju vara de me:)

Nu blir de att sova ska städa ur gamla lägenheten imorrn:/ Sen handla och sen hämta pärlan (läs bilen) ska köra den för första gången:):) Spännande:):) det går nog skit bra! haha hoppas jag:)

Nej men god natt sötnosar och sov gott:)

Puss och kraam /Shooo:)

Inga kommentarer: