torsdag 25 september 2008

God morgon alla sötnosar:)


F*n va härligt de är att gå en riktigt lång och rask morgon promenad:)

Man är sååå himla trött när klockan ringer men när man kommer sig ut är de då underbart:):)

Och jag måste erkänna att jag känner att jag mår sååå mycke bättre nu, när jag slutat röka och börjat röra mig:) Är nådigt stolt:) Haha Känner inte ni er stolta då ni har tränat eller rört på er?=)=)


Idag va de tänkt att älskade mamma skulle komma på besök, men då fick jag jobb idag (extra dag inte illa) så då ska hon nog kika förbi imorrn på morgonen istället:):) Saknar henne så mycke:/ Så tillbaka till dagen händelser, blir nog inte alls att göra så mycke före jobbet, fast man vet aldrig sånt kan ju snabbt ända sig när man blir tillräckligt rastlös:)
Nej nu ska jag återgå till våra bästa år tittande:):) Hihi:)
Ha de!
Puss & Kraam/Shooo:)

Inga kommentarer: