torsdag 4 september 2008

Förbenat!

Jahapp kan då konstatera att de inte är hälsosamt att jobba eftermiddag:/
Nätshopping är ju ett tidsfördriv, och tid har man mycke över när man väntar på att fara och jobba, inte bra inte bra:/
Men men så är de när man jobbar jämt inte har nån bil så man tar sig till stan, då är de ju enda utvägen, för bara för att man bor i bure vill och behöver man ju ändå nya kläder:)

Men har i alla fall hunnit me att fota och gå igenom massssssor me kläder:) Så nu blir de utförsäljning i hög grad:):):)

Nej nu ska jag koka ihop nån middag innan jag ska bege mig till macken för ännu ett pass:)
Imorrn får jag vara ledig=) Då blir de att fara me kisseungen till Jenny och även passa på att ta hål i läppen:) Så jag får snusa i sinne nu för imorrn lär de inte gå lika bra:) Hahah

aja ha en trevlig kväll i alla fall:)

Puss och kraaam /Shooo:)

Inga kommentarer: