tisdag 16 september 2008

Dagens:)

Snyggve:)


Så hej på er alla glada! Idag har jag varit ut på två stycken långpromenader (båda gjorda innan 13.00) ganska duktigt av mig:):)
Där vid 2 tiden kom min pappa och hans tjej Marie och hämtade mig:) sen hämtade vi upp j i stan sen bar de av mot skogen, även kallat Norsjö:)
Jag trodde vi skulle på en lång bilresa, stanna och fika och äta och sånt, men fick snabbt veta att de inte alls va så långt till Norsjö som jag trodde:/ ganska besviken blev jag:) Jag älskar ju att åka bil och fara på roadtrips:) Men ikke idag=/
Efter nån timme, många samtal , ganska mke gnäll (inte från mig för ovanlighetens skull) så hittade vi rätt:)
Kollade på min pärla och gjorde genast affär:) Jag har dock inte kört henne än:) (för många som kollade på så jag vågade inte) Men snart ska jag ta mod till mig=) hahah
Nu många timmar senare är jag hemma i säkert förvar:) Trött, lessen och bara allmänt nere=/ Då är de tur att de inte är så länge kvar till top model, då kanske man kan få bli lite gladare (hoppas på de i alla fall)
nej nu ska jag äta lite middag sen lägga mig i soffan och läsa igenom allla miljoner bloggar:) Sen blir de tv och mys me dom små rackarna:)
Återkommer senare:)
Puss och kraam /Shooo:)

Inga kommentarer: