tisdag 9 september 2008

staaaaan:)

Jaha ja:)
Då har man varit på stan och bränt MASSA pengar:)

Lina Och William kom och hämtade upp mig:) Vi parkerade i brinken, ganska spännande:) (ELLER?!) sen gick vi (efter många om och men innan vi fick oss ut ur brinken) till Dallas och käkade kebab tallrik:) SMASKENS!:):)

De jag skulle ha på stan va en höstjacka, och redan på första affären (Gina Tricot) hittade jag min grå/svarta höst jacka:) Inte dyr heller endast 499:-:):):) Vad är oddsen för de?! Måste höra me en vän vad man skulle sätta för odds:) haha
Men faaaaaaan så mke snygga kläder de finns, då man inte varit på stan sen typ början av sommaren! Helt sjukt!!!! Jag ville ha allt! jag blev typ rädd för mig själv:) inte bra, inte bra:)

Jag och Lina och William klarade oss i alla fall välbehållna (annat än man kan säga om bankkortet) in till stor staaan och hem igen:) Fan va bra vi är:):)
Det va en upplevelse att se skelltown igen:) Hahahah NOT!!!
Man va lika less som vanligt efter ett tag! ILLA SKELL!

Men de va då i alla fall jätte trevligt att umgås me Lina och lillgrodan:):) Så jag tackar er för en trevlig dag:) TACK!:) måste definitivt göras om!:)

Men för att sammanfatta min shopping idag:
1st jacka
1st kofta
1st strumpbyxa
1st mössa
1st stickat polo/kortärmad/kofta

säkert nått mer:) Bilder kommer sen ikväll:):) Är i alla fall super nöjd me mina inköp:):):)

Nej nu ska jag koka ihop en sen middag:)

Puss och kraam /Shooo:):)

Inga kommentarer: