måndag 15 september 2008

Roliga sms:)

De va den kvällen på jobbet:) Har gått himla bra:):) Men less och slut är jag sovit som en kratta inatt=/ Men men lite sömn ska nog reda bot på de:):)

Fick masssssor me roliga historier på min mobil och jag kan lova att de gjorde jobbet betydligt mke lättare:):) Ganska fräcka va dom me:) men jag fick mig ett gott skratt:):)

En av dom va så här:

"Det va tur att vi äntligen fick tag i dig, de har varit problem att få ditt nummer då vårdpersonalen inte ville ge ut de.

Men nu kan vi gratulera dig med nyheten att du blivit uttagen till nästa års upplaga av "En annan del i köping" , Grattis du är speciell. Mvh/Tv4"

Mohahahha jag är speciell:):) Wiii:) Tyckte faktiskt den va ganska rolig:) Dom i köping är ju ett himla härligt gäng:) Nån som vet om de ska börja om?:) (Eller ja jag borde ju veta eftersom jag ska vara me) hihi:)

Nej nu ska jag kolla tv och längta till min biiiiil som jag får imorrn:):):)

Sov gott!

Puss och Kraaam /Shooo:)

Inga kommentarer: