fredag 5 september 2008

Hål i läppen, jobb, höst, kattunge:)

Tack Jenny gumman för mitt fina hål i läppen:):):)

Ja igår på min lediga dag va jag hos min pappa på dan:) Eller först kom han och hämtade mig i bure, sen for vi förbi Pia och hämtade en liten kattunge sm vi räddat från döden (inte säkert de va så fick jag höra igår men aja endå) och jag hittade i alla fall ett nytt hem åt han:)

Så vi for och lämnade lillkissen, sen tog vi en tripp förbi på ok där jag träffa mamma:) Träffade även en gammal stammis som vlle sälja en bil åt mig=) vi får se hur de går me den saken:) Det va i alla fall en Mitchubitsi colt (stavas nog INTE så?!) en vit:):) Jag har alltid velat ha en vit bil:):):) så vi får se om dom ringer tillbaka:):):)

Sen blev de en riktigt tidig kväll igår somnade nog fre 10:) riktigt skönt:):):)

Nu sitter jag här uppe me tuppen och ska snart fara och jobba=)=) Sen blir de kalas:) GRATTIS MARIE:):):):)):) Me smörgåstårta och allt:):) MUMS*

Ikväll blir de nog fest jag hoppas de i alla fall:) sen har jag hittat nå kompisar här i bure som ska ta min älskade lilla lutus på foder et tag (om han funkar ihop med deras hund vill säga) så jag tror dom ska få komma och hämta han idag och testa några dagar:)

Nej nu ska jag ta och börja bege mig till jobbet:)

Kan även till lägga att de inte är så lätt att snusa me ny piercad läpp:) hahahh ser nog mest ut som ett mongo:)

Aja ha en bra dag, solen skiner och de är en vacker höstdag:)

Pussss och kraaam /Shooo:)

Inga kommentarer: