måndag 15 september 2008

Wiii, bra Måndag:):)




Den här veckan verkar faan bli den bästa på mycke mycke länge:):):)


Fick veta idag att jag får nyckeln till lägenheten redan på torsdag=)=) är ledig torsdag-söndag så de passar ju perfekt:) fan va kul att flytta:):):)




Sen imorrn hämtar jag ju bilen:):) Wii:)




Sen har jag bokat in en tattoo tid:) (dock inte i veckan men men den är ju bokad)




Sen jobbar jag kväll ikväll och 12-19.30 på onsdag, sen är jag rent ledig resten av veckan:) Så den här veckan blir som en enda stoooor fest:):)




Men efter solsken kommer regn. Eller är de tvärt om?! ja jag vet inte men jag hoppas bara få vara glad och må bra i veckan:) Just nu känns de som inget kan förstöra de!:)




Är sååå glad just nu=) Och de ska jag fira me att packa:) haha rensa bort massa kläder och sånt som jag ska kasta ner i förrådet:):) Sommar kläder som inte behöver vara framme och ta plats nu=)

(inte riktigt rätt säsong för kort kort)




Hoppas ni får en underbar dag:):) hann ju dock inte förbi Cecilia idag då jag måste hinna massa annat och de va synd=/ men vi bor så nära så vi hinner styra nå snart:):)




Nej dax att sätta igång:):)


Musiken ska på och jag ska aktiveras:)




Pusss och kraaam /Shooo:)

Inga kommentarer: