söndag 21 september 2008

Jobbigt som rackarns!!!

Dagen har bestått av nysningar, rinnande näsa och rinnande ögon och sen lägger vi på lite feber på de, ungefär så kul har min dag varit=( Hade nog hellre tagit en baksmälla:) Är helt slut i magen av alla nysattacker:/

Har i alla fall bara legat i soffan idag inte alls spännande, eller jag va en tväris till byn för att kika på en lägenhet, jätttttte mysig så vi får se om de kanske blir flytt än en gång=) haha ska snacka me skebo imorrn och höra vad dom säger:) För flytta 2 gånger inom loppet av nån månad är ju helt normalt? Kanske ska bli min nya hobby:)

Nej nu börjar näsan rinna och jag känner hur nysningarna smyger på mig så dax att stoppa undan datorn innan den får vattenskada:)

Krya på mig:)

Puss och kraaam /Shooo:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo Frida

Läser att du mår dåligt, stackarn. Har sutiit i samma båt som du några gånger. Och även om du inte tror det så kommer en dag då du vaknar och dina tankar finns för första gången riktat mot något annat. Det tar bara några sekunder så är man tillbaka igen men ack så skönt det var att vakna och fundera vad jag ska göra med dagen. Lovar det finns ett ljus där framme nånstans.

Tänker på dig vännen sköt om dig, gör nått mysigt, tänd ljus och rökelser, skäm bort dig själv en kväll.
Styrke kramar
Anna i Happis
wiccan.blogg.se