söndag 21 september 2008

Lördagen sammanfattat!:)

Söndag, ångest dag, troligen mer än vanligt!

Gårdagen va trevlig började dricka där vid 12 mitt på dan:) För jag tyckte att man måste ju börja nån gång:) Haha snyggt:)

Blev i alla fall upphämtad på macken, sen åkte vi till chefens stuga och jag lovar att de va tame tusan den finaste stuga jag sett!!!! helt sjukt fin och mysig asså!!! LOVE IT!!!:):)

Där grillade vi i alla fall hamburgare till lunch, fick veta lag indelningen, drack mke öl, pratade mke och hade allmänt trevligt i solen=)

Sen begav vi oss ner till stradnden för att tävla i första grenen som va vollyboll=/ Mitt lag förlora:/ men fan va grymma vi va=) haha
Måste säga att jag gjorde många snygga servar och kastningar i sanden=) Haha

Sen va de dax för dragkamp (fyyyyyyyy så jobbigt de va träningsvärken är inte nådig idag vill jag lova!!!) de ägde vi i alla fall i:) Vann den grenen utan problemas!:):) Wiii:) Tror de va jag och mina muskler som tog hem de:) hahah Eller?!

Sen skulle vi slå golfbollar så nära en pinne som möjligt (långgolf, första gången jag testar, ja ni kan ju tänka er hur de gick?!) haha va riktigt skoj och i en bäst av 3 tävling så vann vi:):):) allt tack vare grabbarna i laget=) DUKTIGT!!!!:)

Sen gick vi tillbaka upp till stugan där vi körde en pil blåsar tävling:) de va roligare än jag minns:):) De förlorade vi dock så de sög ju! Men men inga dåliga förlorare va vi:)
Kom på i detta nu att vi skulle ha en avgörande gren eftersom de stod 2-2 i matcher, men de glömdes bort när ölen började bli för många=) haha

Efter många skratt och tävlingar for vi vidare till Lövånger där vi skulle tillbringa kvällen:) Där väntade vi in alla som skull äta me oss sen serverades förrätt och varmrätt:) (dock besviken på maten=( förrätten a jätte go men varmrätten va ingen höjdare:/ köttet va rött och segt och gratängen va full me lök så de enda goda va såsen och grönsakerna)
Men lite mat och mke alkohol gick ner:) Sen va de dax för bastu och badtunna, riktigt nice:):):)
Efter ett tag va jag rätt trött och sliten efter allt flyttande och för att ha hållt igång sen mitt på dan så de blev hemfärd rätt tidigt, ganska skönt!:)
Tack alla för en trevlig kväll!:):)

Och idag mår jag bara bra:) Jag som verkligen strävade efter at bli bakis idag! till och med de misslyckades jag me! Bra gjort frida!!!

Nej nu ska jag bädda ner mig i soffan och glo på tv:):) Hörs sen!

Puss och kraaam/Shooo:)

Inga kommentarer: