söndag 7 september 2008

Va snäll nu Lotte:)

Tjohoppsansa:):)

Söndag, ångest, bakis, deppad, lessen, illamåeende, allmänt nere! Ja en typisk söndag helt enkelt!

Men den här söndan tror jag är värre än vanligt, för de första är JAG faktiskt bakis JAG?! som då aldrig blir bakis, men men idag är jag de:( Jag fattar inte hur alla som blir tok bakis varje gång pallar de?!

Sen tog jag ju som sagt hål i läppen i fredags, men igår hade kulan på insidan farit in i min läpp:( ONT ONT:( så jag tog ut de=( vilket suger när jag äntligen tagit mod till mig att göra de:) Men men sånt är livet:(

Och jag har ju som velat fram och tillbaka om vad jag ska göra me min lilla chiuaua gubbe nu när allt är som de är me flytt mke jobb och allt annat, ov´ch har nu hittat en kompis till mig här i bure som ska ta (eller hon hämtade han nyss) på prov och se om de funkar me deras lilla vovve:) I såna falla ska dom låna han ett tag så får vi se vad som händer sen:) Känns bra, men är samtidigt jätte jobbigt men man får inte vara egoistisk, så de blir nog jätte bra tror jag:)

Nu ska jag kila över till cecilia och peter och kika på deras söta valpar:):):) Ska bli såå roligt att se dom:):)

Hörs sen!

Puss och kraam /Shooo:)

Inga kommentarer: