tisdag 2 september 2008

SKO!:)

Är helt slut:) Haha har jobbat över 19 timmar på 2 dagar (ja jag vet ni kanske inte tycker de är mke) men jag måste bara säga att stå i kassan och vara trevlig mot folk så himla länge
är faktiskt jättttttte jätttte jobbigt både psykiskt och fysiskt och när man dessutom har fruktansvärd PMS och ständig huvudvärk och knappt hinner äta nå på hela tiden (när man i vanliga fall är van att äta jämt) så tar de faktiskt på mina stackars sista krafter jag har kvar!

Men man får tänka på pengarna:)

Måste även tacka cecilia och peter som varit helt underbart snälla att hjälpa mig gå ut med hundarna dom här dagarna:) Ett jätte tack:) Säg bara till om jag kan göra nått för er:):):)

Nu när jag ska bo själv behöver jag all hjälp jag kan få:) Så om nån känner at dom behöver en promenad eller bara vill leka eller mysa med mina 2 små grisar, tveka inte att säga till:):):)
Jag är tacksam för all den hjälp jag kan få:):)

Dagen har för övrigt gått bra, snabbt:)

Känner att jag inte har mycke skoj att berätta (händer ju inte så mke annat än jobb, jobb, jobb och sova äta kissa) har förresten fått ett paket från halens:) Det blir spännande att hämta ut:) måste faktiskt erkänna att jag inte kommer ihåg vad jag beställt:) så de blir lilla julafton för mig:)

Ingen som vill köpa kläder, jackor?????? Har masssssssor som jag ska göra mig av med! Dom ska ha klädbytar dag i bure och jag tänkte givetvis perfekt då får jag tillfälle att sälja lite kläder och jackor:) Men NEEEEEJDÅ, de va bara för barnkläder och barnleksaker BLÄ!!!!!!!

Så om nån är intresserad?!:) Hör av er får ni komma och kolla eller så kan jag givetvis skicka bilder:) Finnns mycke att hämta här:):):)

Aja soffan och en öl va de nu som gällde:)

Puss och kraaam /Shooo:)

2 kommentarer:

Sussie sa...

Jag skulle jättegärna gå med vovvarnanågon långsväng =)

Anonym sa...

Det var så lite så! Dom är ju då så enkla att gå ut med, och nära har vi det också! :) /Cissi