onsdag 10 september 2008

Skoooohoooo:)
Idag har jag hängt me cecilia och hennes små bus barn:):) Vi har suttit och pratat ,sen varit på en promenad me hundarna sen pratat lite mer, sen saft och hemmabakade godis kakor (och ja dom va lika goda som dom lät)

Sen fick jag hem Lotte igen:) Skönt att ha han hemma men samtidigt måste jag ju nu hitta ett nytt hem åt han:/ men men de ska nog lösa sig:)

Är fortfarande inne i en depp period:/ börjar vara less på de! Men men va göra?!

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, skulle gissa på film och mys bara jobbar imorrn så man får passa på att slappa i soffan=)=)

Sen har jag suttit och tänkt och funderat hur många de är som läser min blogg?
Jag vet att johanna, cecilia, mallan, antonbror och sussie läser den:) Nån mer som följer mig och mitt tråkiga liv i bureå?:)

Nej nu är de dax att sluta tycka synd om sig själv och ta tag i mitt j*vla liv! snart får jag en ny lägenhet, sen ska jag snart ner till sthlm ska då passa på att söka jobb där får vi se om jag äntligen kanske ska få mig härifrån och skaffa mig ett liv?! (tror dock jag kommer sitta fast här LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE, men men de gäller bara att ta tag i saker och ting, eller hur?!

Nej dax för middag:) Det är så satans tråkigt att laga mat åt sig sälv! nån som håller me?

Aja hörs sen=)

puss och kraam /Shooo

Inga kommentarer: