onsdag 24 september 2008

Gymet? ja kanske:)

God morgon sverige!:)

Vaknade av mig själv i morse riktigt skönt:) Pigg och glad:)
Gick ut på min vanliga morgon runda, då jag träffade sara:) Så vi gick en riktig lång prommis i över en timme:):) Var hur skönt som hellst:) (måste gå längre sträckor nu om man ska kunna få bort lite över kilon):)

Idag blir de nog inte att göra allt för mycke, skulle tatuera mig ikväll men har sjutit upp de i brist på pengar=/ Men men de kommer andra chanser:) Har stökat på lite här hemma:) Fick ju upp massa hyllor igår så jag har ställt i ordning, dammsugit och varit allmänt duktig:):)

Är ruskigt sugen att fara på gymmet i kväll så vi får se om jag rent av ska ta och göra de:)

Får se om jag kilar över till Cecilia idag en sväng eller om jag kanske far till min pappi så hundarna får springa av sig:) Jaaaa du vilka problem jag har! haha eller så int!!!

Nej nu ska jag läsa igenom mina mijoner bloggar som jag följer och se om nån har gjort nå kul:) (hoppas):)

Hörs senare! Ska fota lägenheten och lägga ut bilder ikväll hade jag tänkt så ni får se min ungkarlslya:) Eller va man nu säger?

Aja puss och kram på er!:)

Inga kommentarer: